۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۳۳

محمد رویانیان خبر داد:

تشکیل کارگروه در وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی‌سازی پرسپولیس

تشکیل کارگروه در وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی‌سازی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از نگاه ویژه سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای خصوصی‌سازی و واگذاری پرسپولیس گفت: امیدوارم در سایه این نگاه مثبت اتفاقات خوبی رخ دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان درباره نشست اعضای هیات مدیره باشگاه با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای صالحی امیری درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس نظرات و دیدگاه‌های بسیار خوب و راه‌گشایی داشت و آنها را در جلسه امروز مطرح کرد و ما امیدواریم که با اجرایی شدن این موضوع باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس به سرعت بتواند به این هدف رسیده و بسیاری از مشکلات آن حل و فصل شود.

وی ادامه داد: اراده آقای صالحی امیری و نگاه جدید در وزارت ورزش و جوانان این است که پرسپولیس و استقلال از وضعیت 100 درصد دولتی بودن و وابستگی به دولت خارج شده و به باشگاهی مستقل، خودکفا و درآمدزا تبدیل شوند. آقای صالحی امیری در این نشست راهکارهای مد نظر را مطرح کرد و دستورات لازم را نیز داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کیومرث هاشمی و سجادی و اعضای محترم هیات مدیره نیز دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و بر اساس دستور آقای صالحی امیری مقرر شد کارگروه و ستادی در وزارت ورزش تشکیل شود تا پس از بررسی راهکارهای موجود یکی از روش‌های مد نظر برای خروج پرسپولیس از وابستگی به دولت و یا خصوصی سازی کامل آن اجرایی شود.

رویانیان در ادامه گفتگوی خود با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما نیز گزارش کاملی از عملکرد و مشکلات فوتبال ایران و اینکه در فوتبال ما باشگاه‌ها هزینه‌بر بوده و درآمدزا نیستند، عنوان کردیم و مسائلی را درباره اقتصادی شدن فوتبال که خود به خود مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل و فصل می‌کند، مطرح کردیم.

وی اضافه کرد: مهم این است که اراده و دیدگاه خوبی جهت خروج پرسپولیس و استقلال از وابستگی به دولت در وزارت ورزش و جوانان حاکم است و اگر ما در این کارگروه‌ها بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم، شاهد شکوفایی و تحول بنیادین در پرسپولیس خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در مجموع بدون تعارف باید بگویم دیدگاه‌های آقای صالحی امیری بسیار عالی بوده و به نظر می‌رسد در صورت حمایت دولت، مجلس و ورزشی‌ها از ایشان شاهد تحولات بسیار خوب و فوق العاده‌ای در ورزش خواهیم بود.

کد خبر 2139929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha